• WITAMY NA NASZEJ STRONIE
      • Drodzy Uczniowie, Rodzice i Nauczyciele,
        na tej stronie będziecie mogli zapoznać się z aktualnościami z życia naszej szkoły a także znaleźć potrzebne informacje. Zapraszamy!
        • Rozpoczęcie roku szkolnego 2022/2023

Dyrekcja SP4 w Barlinku informuje, ze inauguracja roku szkolnego rozpoczyna sie 01.09.2022r. o godz. 09:00. Ze wzgledu na prace budowlane na obiekcie sportowym uroczystosc odbedzie sie na placu apelowym pomiedzy budynkami dydaktycznymi, tj. od strony parkingu i sklepu JYSK. Zapraszamy. PS. Odjazdy po uroczystosci dla uczniow dojezdzajacych sa o godzine 10:30.

• Stypendium

Dzień dobry,

Informuję, że w sekretariacie szkoły od 12 lipca będzie można odebrać stypendium Burmistrza Barlinka.

W okresie wakacji sekretariat jest czynny w godz. 8:00 – 14:30.

Bardzo proszę, aby uczeń odbierający stypendium miał przy sobie legitymację szkolną lub inny dokument ze zdjęciem.

• Bezpieczne wakacje 2022

Kuratorium Oświaty w Szczecinie

Bezpieczne wakacje 2022

Informacje dla dzieci i młodzieży

Drodzy Uczniowie!

Z okazji zbliżających się wakacji życzę Wam wszystkim odpoczynku od zajęć szkolnych, ale też przygód, niezapomnianych wrażeń i wspaniałych wakacyjnych wspomnień! Wypoczywajcie, realizujcie wakacyjne plany, rozwijajcie zainteresowania. Cieszcie się wolnym czasem i słońcem, ze spotkań z interesującymi ludźmi, z nawiązania nowych wartościowych przyjaźni. Wróćcie w nowym roku szkolnym radośni, z zapasem sił do nauki, gotowi do podejmowania nowych wyzwań i kolejnych zadań.

• Zakończenie Roku Szkolnego Klas VIII

,, …że wyrośniemy na łabędzie i pofruniemy aż do gwiazd’’

23 czerwca br. w upalne czerwcowe popołudnie w Barlineckim Ośrodku Kultury odbyło się uroczyste pożegnanie Absolwentów Szkoły Podstawowej nr 4 im. Henryka Sienkiewicza w Barlinku. W tym roku świadectwo ukończenia szkoły otrzymało 134 uczniów, uczących się w 6 klasach, których wychowawcami byli: kl. VIII a - Pani Anna Mariańska, kl. VIII b - Pani Dorota Kowalska , VIII c Panie Renata Sufleta i Joanna Solińska, VIII d Pani Lidia Szymańska – Organista, VIII e Pan Wojciech Szymaniak oraz VIII f Pan Jarosław Świderski .

• Ostatnie spotkanie Samorządu Uczniowskiego 2021/2022

W czwartek, 23-go czerwca wybraliśmy się na słodkie podsumowanie pracy Samorządu Uczniowskiego do pobliskiej kawiarni. Obecni członkowie oraz opiekunki SU przy różnych smakołykach rozmawiali na temat przeprowadzonych akcji, narodziły się również pomysły na całkiem nowe przedsięwzięcia, które będziemy mogli wykorzystać po wakacjach. Wieczorem natomiast pożegnaliśmy cztery dziewczęta klas ósmych, które prężnie brały udział w naszych pracach. Nela, Nikola, Oliwia i Maja – dziękujemy Wam za ten rok, dalej działajcie tak wspaniale! 😊

• SUKCESY NASZYCH UCZNIÓW

Jak co roku, Zachodniopomorskie Kuratorium Oświaty zorganizowało konkursy przedmiotowe dla najzdolniejszych uczniów. W roku szkolnym 2021/22 do etapu I - szkolnego przystąpiło 23796 uczniów szkół podstawowych z całego województwa zachodniopomorskiego. Do etapu II – rejonowego zakwalifikowało się 4323 uczestników, a do etapu III – wojewódzkiego 1257.

• Zielona Szkoła 2022

W dniach 13-15.06.2022 odbyła się piętnasta edycja zielonej szkoły, tym razem celem naszego wyjazdu były GÓRY I POGÓRZE IZERSKIE. Trzy intensywne dni sprawiły, że poznaliśmy funkcję wieży ciśnień w Mirsku, odbyliśmy spacer w chmurach, wjechaliśmy kolejką gondolową na Stóg Izerski, dreszczyk emocji przeżyliśmy w kopalni, w Krobicy. Niebo pełne gwiazd obejrzeliśmy na terenie centrum edukacyjnego Izerska Łąka, swoje tajemnice odkryły przed nami Zamek Czocha i zapora leśniańska. Ostatni dzień to wodospad Szklarki, Złoty Widok i piękny Zamek Chojnik. Z Panią przewodnik rozstaliśmy się w Jeleniej Górze, aby jeszcze przez dwie godziny również tam spędzić miło czas.Mieliśmy siłę, aby pokonywać trudy górskich wędrówek - dzięki pysznym posiłkom przygotowywanym przez personel naszego hotelu. Wróciliśmy zmęczeni, ale pełni wrażeń - z nadzieją, że za rok znowu będziemy poznawać piękne zakątki

• Wycieczka do Poznania

15 czerwca 2022 r. klasa 3a wybrała się na wycieczkę do Poznania. W pierwszej kolejności odwiedziliśmy ZOO, w który poznaliśmy i odwiedziliśmy przeróżne zwierzęta z całego świata. Po wyczerpującym spacerze pojechaliśmy na obiad do McDonald`s . Po skończonym posiłku wybraliśmy się na wystawę Lego. Podczas zwiedzania wystawy wraz z przewodnikiem dużo dowiedzieliśmy się o historii naszego kraju. Wystawa była przepiękna i bardzo kolorowa. Mieliśmy okazję kupić sobie pamiątki w postaci klocków lego. Zmęczeni i zadowoleni wróciliśmy do domów.

• Festiwal Rekordów na Orliku 2022

9 czerwca klasa 3 a na zaproszenie Pana Marka Kurzawskiego uczestniczyła w Ogólnopolskim Projekcie Sportowym pn. "Festiwal Rekordów na Orliku 2022". W tym spotkaniu brał udział Pan Maciej Lepiato - polski paraolimpijczyk i czterokrotny mistrz polski, specjalizujący się w skoku wzwyż. Braliśmy udział w konkurencjach sportowych tj. pchnięcie kulą, rzuty do celu, strzały do bramki, skoki w workach oraz skok w wzwyż. Całe klasy brały udział w konkurencjach sportowych. Podczas tych konkurecji wybrany został zawodnik, który wykazał się największym zaangażowaniem oraz zdobył największą ilość punktów i otrzymał puchar. Naszym najlepszym zawodnikiem okazał się Michał Bogusław. Pozostali zawodnicy otrzymali medale. Ostatnią konkurencją był bieg w sztafecie i decyzją zaproszonego gościa Pana Macieja Lepiato wygraliśmy i otrzymaliśmy puchar.

• Wycieczka do Poznania w starym stylu…

W poniedziałek, 6-go czerwca wybraliśmy się do Poznania i nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, że do stolicy wielkopolski wybraliśmy się pociągiem z Choszczna… Dla większości z uczniów biorących udział w wyciecze to była pierwsza podróż koleją. A gdyby tego było mało, po Poznaniu poruszaliśmy się tramwajem – to dopiero przygoda! Oprócz samej podróży nie lada gratką były: gra miejska oraz warsztaty czekoladowe z historią w tle. Zaraz po przyjeździe do Poznania udaliśmy się pieszo na Stary Rynek, gdzie podzieliliśmy uczniów na pięć grup. Każda grupa zaopatrzona w zestaw pytań dotyczących budynków znajdujących się w obrębie Rynku miała wykonać zadania i ułożyć obrazek. Wszystkie grupy dotarły do celu i w nagrodę każdy uczestnik otrzymał słodką niespodziankę – tradycyjnego rogala Marcińskiego. Następnie skierowaliśmy się pod wieżę Poznańskiego Ratusza skąd mieliśmy wyruszy

• Ósme klasy we Wrocławiu i Adrspach

W dniach 31.05-03.06.2022 r. trzy klasy ósme ( a, b, c) wraz z wychowawczyniami udały się na długo wyczekiwaną wycieczkę na Dolny Śląsk.

Pierwszy dzień spędziliśmy bardzo aktywnie. Po dojechaniu do Wrocławia, który zwany jest WENECJĄ PÓŁNOCY razem z panią przewodniczką, rozpoczęliśmy zwiedzanie Ostrowa Tumskiego (zwrot oznacza "wyspę katedralną"). Jest to najstarsza, zabytkowa część miasta. Zobaczyliśmy również Katedrę św. Jana Chrzciciela i Uniwersytet Wrocławski. Na koniec, przeszliśmy się Starym Miastem i podziwialiśmy stojący na nim Ratusz. Pani przewodnik w bardzo interesujący i okraszony dowcipami sposób przybliżyła nam ciekawą historię stolic

• Z ORTOGRAFIĄ ZA PAN BRAT

Dnia 27maja 2022 r. roku w Barlineckim Ośrodku Kultury ogłoszono wyniki kolejnej edycji Dyktanda Barlineckiego.

Z dumą informujemy, że uczniowie naszej szkoły znaleźli się w trójce najlepszych. Są nimi:

Jakub Magdziarz z kl.7c

Gracjan Kozakiewicz z kl.7c

Jan Kopaszewski z kl.7c

Gratulujemy i życzymy dalszych sukcesów w zmaganiach ortograficznych.

• Finał Województwa Zachodniopomorskiego w Czwórboju L.A. Chłopców.

27 maja 2022 r. również w Złocieńcu odbył się Finał Wojewódzki Igrzysk Dzieci w Czwórboju L.A. Chłopców. Wzorem dziewczyn również chłopcy zaprezentowali się bardzo dobrze, powalczyli najlepiej jak potrafili lecz konkurencja była również ambitna. Po zsumowaniu wszystkich wyników chłopcy zajęli bardzo dobre- dziewiąte miejsce a przypomnę przyjechały ekipy które są mistrzami powiatów z całego województwa. Reprezentowali nas: Marcel Szczepaniak, Michał Pietrzak, Filip Smutek, Tomasz Sobieraj, Krystian Sówka, Bartosz Swiderski, Patryk Wiśniak a opiekunem zespołu był Piotr Dzięcioł. GRATULACJE !!!

• ŚWIĘTO POLSKIEJ NIEZAPOMINAJKI

Jak co roku 15 maja obchodziliśmy niezapominajkowe święto, które w naszej szkole miało miejsce 17.05.Tego dnia każdy mógł znaleźć coś dla siebie. Dopisała nam pogoda, więc impreza odbyła się na boisku szkolnym. Na początku można było kupić piękne, kolorowe kwiaty balkonowe i tarasowe, potem uczniowie starszych klas malowali niezapominajkowe buzie swoim młodszym kolegom, chętni mogli wykonać niezapominajkowe kartki, czy też uczestniczyć w pokazie baniek i doświadczeń. Po drugiej lekcji, po dwóch latach przerwy- pojawiły się bardzo oczekiwane przez wszystkich- ptysiowe łabędzie z niebieskim kremem, które specjalnie dla naszej szkoły od lat pieką Państwo Sawiccy w swojej cukierni. Po południu również po dwuletniej przerwie wyruszyliśmy na rajd wokół naszego jeziora z przerwą na lody i frytki. Wszyscy wrócili zadowoleni, ale trochę zmęczeni. Następnego dnia odbyły się warsztaty artystycz